PROJEKT ZENKLOVA

Kreativní prezentace, využití všech komunikačních kanálů

Vážený pane Tišere,

jak jsem Vám říkal již do telefonu: "ukázaná platí". Proto jsem vypracoval tyto webové stránky, kde bych Vám rád odprezentoval mou ideu, jak lze prodej Vaší nemovitosti uskutečnit.

Naše realitní služba je založena na přidané hodnotě v podobě efektivního realitního marketingu, díky kterému prodáme Vaší nemovitost rychleji a za vyšší cenu.

Realitní trh je oproti jiným trhům – akciovému, nebo třeba trhu s automobily, neefektivní
i netransparentní. Neexistují žádná relevantní dostupná data o realizovaných obchodních transakcích. Navíc každá nemovitost je svým způsobem unikátní – prakticky neexistují dva stejné domy. I když budou ve stejném městě, se stejnou podlahovou plochou, každý bude v jiném technickém stavu. Bude mít jiný výhled z oken, právní stav a hlavně motivace prodávajícího a představa o aktuální hodnotě bude rozdílná.

Navíc oproti akciovému, nebo jinému trhu se na realitním trhu rozhodují kupující nejen na základě racionálního rozhodnutí a výsledné ceny, ale hlavně na základě pocitů a emocí.
Pokud si prodávající, nebo schopný realitní makléř tuto motivaci kupujících uvědomí a pojme prodávanou nemovitost jako produkt, který obohatí o marketing a emoce, má vyhráno!

Cílová skupina

Vzhledem k rozmanitosti Vaší nemovitosti lze oslovit více skupin potenciálních kupujících. Tomu musí být přizpůsobena prezentace. V první řadě lze oslovit investory, které budou zajímat čísla a budoucnost v podobě potenciální výstavby bytových jednotek. Na druhou stranu ale můžeme oslovit i rodinu, která bude ráda pokračovat v zaběhlém charakteru nemovitosti.

Prodejní nástroje

Níže Vám přiblížím nástroje, které nám pomohou dostat informaci o tom, že se prodává Vaše nemovitost mezi co největší publikum. Protože samozřejmě platí rovnice: “Čím více lidí se dozví o prodeji Vaší nemovitosti, tím je větší šance, že se najde kupující”.

Inzerci na 15 realitních serverech v čele s portálem sreality.cz, či lokální offline v podobě prodejní plachty, či letáků vynechám. To považuji za standard, který by dnes měla nabídnout každá realitní společnost.

 

1.    Nafocení nemovitosti profesionálním fotografem

Marketingové výzkumy dokázaly, že profesionální fotografie prodají nemovitost o 32 % rychleji! Navíc zájemci prohlížející realitní servery tráví 60 % času prohlížením obrázků a jenom 20 % čtením popisků. Dobře prezentovaná nemovitost si může dovolit nasadit výrazně vyšší cenu. Zájemci mají často tendenci o ceně smlouvat, ale kvalitní propagační materiály od takovýchto praktik odrazují. Postavte vedle sebe dvě fotografie. Ta, která bude působit luxusním dojmem, bude bez problémů oceněná mnohem více než nekvalitní, tmavý, špatně komponovaný snímek, byť by na obou byla ta samá nemovitost. Z těchto důvodů jsou profesionální fotografie nezbytný základ pro efektivní prodej za co nejvyšší možnou cenu.

2.   Půdorys nemovitosti

Přidáním kvalitního plánku domu do inzerátu šetřím zájemcův a hlavně Váš čas. Jelikož je Vaše nemovitost velice rozmanitá, kvalitní plánek velmi pomůže vypíchnout ty nejsilnější stránky domu.

3.   Homestaging

Při nákupu nemovitosti se vedle ekonomického kalkulu rozhodujeme také podle dojmů a emocí, které v nás interiér vyvolává. V zašlém, temném bytě nechce bydlet nikdo z nás – zato do prosluněného apartmánu bychom se nastěhovali hned. Váš dům proto připravíme společně s grafickým designérkem tak, abychom dokázali odprezentovat jeho nejsilnější stránky.

4. Videoprohlídka nemovitosti + placená reklama na YouTube.com

Nápaditě a kvalitně natočené video s hodnotným obsahem může zvednout zájem až o 403%! 60% zákazníků preferuje video před jinými formami příjmu informací online. Navíc správně zpracované video je nejlepším nositelem emocí, které potřebujeme do marketingu Vaší nemovitosti dostat. Natočíme pro Váš dům poutavou videoprohlídku, kterou budeme navíc propagovat pomocí placené reklamy na YouTube.com i Facebook.com. Máme vyzkoušeno, že pokud inzerce nemovitosti na jakémkoliv realitním serveru obsahuje video, je oproti ostatním nabídkám navštěvovanější. Více návštěv = větší pravděpodobnost prodeje domu.

5.  Virtuální prohlídka domu

Váš dům naskenujeme nejmodernější technologií od společnosti 3D Matterport, čímž docílíme on-line zážitku, kdy se potenciální klienti mohou na svém zařízení (PC, tablet, mobil) pohybovat skrze naskenovaný prostor z jakéhokoli úhlu. Zážitek je velmi blízký skutečnému procházení prostorem. (Mimochodem lze zážitek umocnit díky 3D brýlím) Technologie umožňuje také zobrazit 3D model celého naskenovaného prostoru, se kterým můžete ve svém zařízení (PC, tablet, mobil) otáčet v 360° na všechny strany.

Jak taková 3D prohlídka vypadá se můžete podívat tady

 

6.   Nabídnutí domu databázi investorů a developerů z našeho projektu www.realitniinvestori.cz

Vzhledem k vypracované studii na developerské rozšíření vypracujeme podrobnou nabídku, kterou následně zašleme zájemcům ze stránky našeho projektu www.realitniinvestori.cz, kde disponujeme databází klientů, kteří mají zájem koupit nemovitost jako investici do budoucna, či na výstavbu projektu.
Díky tomuto propočtu se dostaneme na reálnou návratnost investice a váš dům se stane v očích klientů, zejména investorů zajímavější.

Reference spokojených klientů

„Nikdy jsme si nemysleli, že budeme prodávat nějakou nemovitost a proto nás ani nenapadlo, jak složitý proces to může být.
Když jsme se stali spolumajiteli nemovitosti z důvodu dědictví, tak nastala změna a začali jsme objevovat různá úskalí, která mohou při prodeji číhat.
Proto jsme byli rádi, že jsme zvolili pana Reného Mušku jako svého makléře, protože nás provedl všemi zákrutami prodeje tak, že jsme mohli všechny starosti hodit za hlavu. Neustále jsme od něj dostávali veškeré informace o probíhajících úkonech a změnách, takže jsme měli pocit, že nás nic nemůže zaskočit.
Ve chvíli, kdy kupující strana objevila na domě zapsané sídlo jakési čínské společnosti, o které nikdo neměl ani tušení a nebylo možno ji nikde nalézt, začali jsme se obavami docela hroutit. Pan Muška však sehnal veškeré potřebné informace a situaci za nás zvládl vyřešit v neuvěřitelně krátké době, čímž z nás odvalil obrovský kámen.
Díky jeho pečlivosti a schopnostem řešit nečekané potíže, mohl prodej nemovitosti proběhnout ke spokojenosti všech.
Nezbývá nám, než panu Muškovi za jeho práci upřímně poděkovat a doporučujeme ho každému, kdo se k prodeji nebo nákupu nemovitosti chystá. Ani my bychom neváhali a s důvěrou bychom se na něj znovu obrátili.“
 
Karel a Hana Aušprunkovi

„Myslela jsem si, že kdo neumí nic jiného, dělá do realit...v případě pana Mušky jsem se ale děsně spletla, ten se realiťákem narodil a kdyby tehdy uměl mluvit, prodal by i tu porodnici:) Byt kousek od Prahy jsme prodávali téměř rok, půl roku ho měl v nabídce konkurenční makléř, bez úspěchu...pan Muška se toho nezalekl a prodal ho za 2 týdny od uvedení do inzerce, neskutečné ne? Na pana Mušku jsem dostala doporučení od kamaráda, jako prodávajícímu mi byl sympatický, je to profík, ale přitom velmi přátelský a uvolněný, sedli jsme si okamžitě...bezchybná vkusná prezentace, pečlivost, přesnost, férovost, to vše muselo přispět k naprosto bleskovému prodeji. Pan Muška nám velmi pomohl i nad rámec svojí smlouvy, vždy platilo to, co řekl a takových lidí si obzvlášť vážím. Kdyby kdokoliv v mém okolí prodával nemovitost, nedovolím mu zavolat nikomu jinému.Když to shrnu - děkuju Rendo, že jste nám našel kupující, která bude byt milovat jako my, že to bylo tak rychle, profesionálně a že jste mě podržel, když mi počas prodeje bylo ouvej, přejeme Vám s manželem jen samé spokojené pohodové klienty a stále takový elán a lásku pro vaši práci. Moc si Vás vážíme a děkujeme Vám.“
 
Michaela Pavlíček Vedralová

Děkuji za pozornost

Výše uvedenou nabídku jsem sestavoval od stolu, bez podrobné znalosti Vaší nemovitosti. Proto se samozřejmě mohou strategie upravovat podle potřeb tak, aby co nejlépe fungovaly.

Děkuji a budu se těšit na případnou spolupráci.

 

René Muška

 

Provozovatelem webu je realitní realitní makléř René Muška, IČ: 06824757