NABÍDKA REALITNÍCH SLUŽEB

Kreativní prezentace, využití všech komunikačních kanálů

Dobrý den,

v návaznosti na naší komunikaci ohledně prodeje Vašeho domu, jsem vypracoval tyto webové stránky, na kterých bych Vám rád odprezentoval své služby.

Na úvod ještě krátké představení. Jmenuji se René Muška, je mi 32 let, jsem ženatý a s manželkou máme dvě děti. Realitním makléřem jsem šestým rokem a aktuálně za sebou mám za sebou přes 120 zobchodovaných nemovitostí.

V roce 2020 jsem vyhrál cenu pro nejlepšího makléře v celé síti americké společnosti Keller Williams. V následujícíh letech jsem se umístil na druhém a třetím místě. 

Před dvěma lety jsme s kolegou Ondřejem Černovickým založili společnost NEMOVITO by Keller Williams. Jak již název vypovídá, máme partnerství s výše zmíněným realitním velikánem. Spolupráce nám přináší nejaktuálnější know-how přímo z amerického trhu a zároveň robustní zázemí. Vlastní společnost nám zároveň uvolňuje ruce.

Teď už tedy pojďme k věci. 🙂

Naším hlavním úkolem je vyzdvihnout nejsilnější stránky Vašeho domu. Níže Vám přiblížím, jaké nástroje při zpracování nabídky používáme.


Prodejní nástroje

Jak jsem zmiňoval výše, nyní Vám přiblížím nástroje, které nám pomohou dostat informaci o tom, že se prodává Vaše nemovitost mezi to správné publikum.

Začnu úplnými základy. Inzerci na 10 realitních serverech v čele s portálem sreality.cz, idnes.cz, či lokální offline marketing v podobě prodejní plachty, či letákové kampaně vynechám. To považuji za standard, který by dnes měla nabídnout každá realitní společnost.

1.   Nafocení nemovitosti profesionálním fotografem

Zájemci prohlížející realitní servery tráví 70 % času prohlížením obrázků a jenom 30 % čtením popisků a sledováním médií. Profesionální fotografie jsou dnes již naprostým základem pro efektivní prezentaci nemovitosti.

Fotografie dělíme na dvě skupiny. První skupinou jsou prostorové fotografie, které mají za cíl objektivně přiblížit vlastnosti nemovitosti.

Druhou skupinou jsou fotografie detailů, kterým říkáme pracovně "imidžové". Z těchto fotografií se často nedozvíte nic o rozložení domu, nicméně ve Vás navodí pocit, že si právě prohlížíte něco speciálního.

2.   Půdorys nemovitosti

Přidáním kvalitního plánku předáváme zájemci jasnou představu o rozložení jednotlivých místností. Pracujeme se dvěma plánky a to s 3D půdorysem, který svou reálností přibližuje skutečné vlastnosti nemovitosti a s klasickým kótovaným půdorysem.

3.   Homestaging

Při nákupu nemovitosti se vedle ekonomického kalkulu rozhodujeme také podle dojmů a emocí, které v nás interiér vyvolává. Váš dům proto připravíme společně s designérkou tak, abychom dokázali odprezentovat jeho nejsilnější stránky.

V galerii níže naleznete vlevo (v mobilu nahoře) původní fotku, vpravo pak po zásahu naší designerky.

4. Videoprohlídka nemovitosti.

Jedním ze základních prvků prodeje jsou realitní videa, která mají velký úspěch na sociálních sítích, jejich role při prodeji dramaticky sílí. Na videu můžeme ukázat nemovitosti v úplně jiném světle, než jsou fotografie, a masivně je nechat šířit. Ve videu dokážeme během krátkého času přenést obraz, doladit atmosféru hudbou, zmínit důležité parametry domu a během několika vteřin zaujmout tak, jak bychom jinak dokázali jen těžko.

Při tvorbě videí spolupracujeme se špičkovými kameramany a střihači, kteří dokáží vyprodukovat přesně mířené reklamní video, které má za cíl jedinou věc: Chytit za srdce správného klienta.

Dle typu nemovitosti se může jednat o video stylové:

Druhé video pak s velkou výpovídající hodnotou. U tohoto videa se snažíme přesně pojmenovat všechny silné stránky nemovitosti i okolí.

Třetím formátem videa je aktuální trend v podobě Reels videa, které je určené na sociální sítě. Jedná se o neformální video, které kombinuje více příběhů dohromady. U tohoto videa jsme doplnili info o prodeji domu částí s červeným autem. Je to především kvůli zvýšení atraktivity a virality.

5.   Placená reklama na Facebooku, Instagramu a Youtube

Prostřednictvím těchto kampaní lze zacílit na lidi v daném místě, ve vybraném věku a zájmu. Je to výborný způsob, jak oslovit desítky tisíc lidí v relativně krátkém čase. Klasické inzertní servery toto neumožňují a je to skvělý nástroj pro oslovení lidí, kteří o koupi třeba teprve jen uvažují. U některých prodejů jsme skončili u mnoha stovek tisíc oslovených uživatelů. Měsíční dosah našich kampaní se pohybuje mezi 1.500.000 až 2.000.000 zobrazeními (za rok 2022 dosaženo nakonec 29.965.274 zobrazení kampaní). Některé nemovitosti se pak díky velkému dosahu daří prodávat "od stolu", veřejnou nabídku ale nakonec pouštíme vždy, abychom si osahali maximální cenu. Především však na tomto kanálu oslovujeme lidi, které nemovitosti třeba ani aktivně nevyhledávají. Můžeme tak předběhnout fázi, ve které se nachází.

6.     Webové stránky

Ke koupi nemovitosti vede sice potřeba, ale rozhodující faktor je vždy emoce (a to v drtivé většině i u investičních nemovitostí). Ty je důležité vytvořit už před samotnou prohlídkou. Proto se zaměřujeme i na detaily, fotíme maličkosti, vytváříme přirozený, nenucený, ale taktéž katalogový dojem. Každý, kdo něco kupuje a těší se na to, si rád pročte a prohlédne úplně všechno, co se daného zboží týká. Živíme tím nadšení a zvědavost opravdových zájemců. 

Z těchto důvodu vypracujeme samostatný web, který nabízí prakticky neomezený prostor pro prezentaci Vaší nemovitosti. Detailním zdokumentováním domu zároveň odbouráme zbytečné návštěvy a u zájemců, kteří to myslí vážně, vytvoříme maximálně přesnou představu. Cílem prezentace je to, aby zájemce přišel na prohlídku spíše nasát atmosféru, než řešit základní parametry domu.

Komplexní a vyčerpávající nabídka navíc podvědomě vytváří dojem, že dané zboží nemůže být špatné, pokud mu někdo věnuje náležitou pozornost.

Jak takový web nemovitosti vypadá se můžeš podívat tady: Byt v Letňanech

 

7.     Mezinárodní síť makléřů Keller Williams

Dalším distribučním kanálem je také síť naší partnerské společnosti Keller Williams, která je největší realitní společností v USA. Celkem působí ve 40 zemích světa s více než 1000 pobočkami. Vaší nemovitost nabídneme napříč světovým portfoliem makléřů.

8.  Virtuální prohlídka domu

Váš dům naskenujeme nejmodernější technologií od společnosti 3D Matterport, čímž docílíme on-line zážitku, kdy se potenciální klienti mohou na svém zařízení (PC, tablet, mobil) pohybovat skrze naskenovaný prostor z jakéhokoli úhlu. Zážitek je velmi blízký skutečnému procházení prostorem. (Mimochodem lze zážitek umocnit díky 3D brýlím) Technologie umožňuje také zobrazit 3D model celého naskenovaného prostoru, se kterým můžete ve svém zařízení (PC, tablet, mobil) otáčet v 360° na všechny strany.

Reference spokojených klientů

„Nikdy jsme si nemysleli, že budeme prodávat nějakou nemovitost a proto nás ani nenapadlo, jak složitý proces to může být.
Když jsme se stali spolumajiteli nemovitosti z důvodu dědictví, tak nastala změna a začali jsme objevovat různá úskalí, která mohou při prodeji číhat.
Proto jsme byli rádi, že jsme zvolili pana Reného Mušku jako svého makléře, protože nás provedl všemi zákrutami prodeje tak, že jsme mohli všechny starosti hodit za hlavu. Neustále jsme od něj dostávali veškeré informace o probíhajících úkonech a změnách, takže jsme měli pocit, že nás nic nemůže zaskočit.
Ve chvíli, kdy kupující strana objevila na domě zapsané sídlo jakési čínské společnosti, o které nikdo neměl ani tušení a nebylo možno ji nikde nalézt, začali jsme se obavami docela hroutit. Pan Muška však sehnal veškeré potřebné informace a situaci za nás zvládl vyřešit v neuvěřitelně krátké době, čímž z nás odvalil obrovský kámen.
Díky jeho pečlivosti a schopnostem řešit nečekané potíže, mohl prodej nemovitosti proběhnout ke spokojenosti všech.
Nezbývá nám, než panu Muškovi za jeho práci upřímně poděkovat a doporučujeme ho každému, kdo se k prodeji nebo nákupu nemovitosti chystá. Ani my bychom neváhali a s důvěrou bychom se na něj znovu obrátili.“
 
Karel a Hana Aušprunkovi

„Myslela jsem si, že kdo neumí nic jiného, dělá do realit...v případě pana Mušky jsem se ale děsně spletla, ten se realiťákem narodil a kdyby tehdy uměl mluvit, prodal by i tu porodnici:) Byt kousek od Prahy jsme prodávali téměř rok, půl roku ho měl v nabídce konkurenční makléř, bez úspěchu...pan Muška se toho nezalekl a prodal ho za 2 týdny od uvedení do inzerce, neskutečné ne? Na pana Mušku jsem dostala doporučení od kamaráda, jako prodávajícímu mi byl sympatický, je to profík, ale přitom velmi přátelský a uvolněný, sedli jsme si okamžitě...bezchybná vkusná prezentace, pečlivost, přesnost, férovost, to vše muselo přispět k naprosto bleskovému prodeji. Pan Muška nám velmi pomohl i nad rámec svojí smlouvy, vždy platilo to, co řekl a takových lidí si obzvlášť vážím. Kdyby kdokoliv v mém okolí prodával nemovitost, nedovolím mu zavolat nikomu jinému.Když to shrnu - děkuju Rendo, že jste nám našel kupující, která bude byt milovat jako my, že to bylo tak rychle, profesionálně a že jste mě podržel, když mi počas prodeje bylo ouvej, přejeme Vám s manželem jen samé spokojené pohodové klienty a stále takový elán a lásku pro vaši práci. Moc si Vás vážíme a děkujeme Vám.“
 
Michaela Pavlíček Vedralová

Cenová rešerše

Při cenové rešerši vycházím ze tří zdrojů informací. První výstupem jsou cenové mapy společnosti Valuo, které shromažďuje informace z inzerce včetně vývoje cen jednotlivých nemovitostí. V tomto výstupu vychází hodnota Vašeho domu kolem 11.000.000 Kč. 

Výstup naleznete pod odkazem níže:

Jako kontrolní mechanismus využívám výstup ze dvou různých cenových map. Následující rešerše pochází z konkurenčního serveru Cemap, společnosti cemap.cz. Tento server ocenil Váš dům trochu pesimističtěji, na střední hodnotu 10.400.000 Kč.

Výstup naleznete pod odkazem níže:

Posledním výstupem jsou data přímo z katastru. Za poslední tři roky došlo k 16 transakcím ve Vašem okolí, z toho tři prodeje byly pozemky. Zde mi průměrná cena vyšla kolem 10.700.000 Kč,

Níže zasílám kompletně vypracovaný výstup, kde jsem pro lepší přehlednost připojil i fotografie prodaných domů z Google StreetView:

Dle mého názoru se reálna cena Vašeho domu pohybuje mezi 10.900.000 Kč až 11.400.000 Kč. Nicméně se jedná o mé doporučení, které je postavené na reálných datech. Finální rozhodnutí o ceně je samozřejmě na Vás.

Jak probíhá příprava nemovitosti?

NATÁČECÍ DENPříchod v cca 9:00
Příchod designerkyPříprava a aranžování domu na focení a natáčení. (1-2 hodiny)
FotografKompletní nafocení domu (1,5 hodiny)
Kameraman + dronNatočení domu a exteriérů (2 hodiny)
3D MatterportNaskenování domu technologií Matterport (1 hodina)
Zaměření domuZaměření skutečných výměr domu (3O minut)
POSTPRODUKCEStandardně inzerujeme do zhruba 10 dní od natáčení.

SHRNUTÍ NAŠICH SLUŽEB

Naše služby zahrnují:
-        cenovou analýzu prodávané nemovitosti
-        předprodejní právní analýza prodávané nemovitosti společně s JUDr. Markem Chadimou, Ph.D.
-        vypracování marketingového plánu prodeje nemovitosti
-        naskenování domu technologií 3D Matterport
-        nafocení nemovitosti profesionálním fotografem Danielem Galbou
-        natočení poutavé videoprohlídky, včetně postprodukce videa Antonínem Kloubkem a Danielem Galbou
-        homestaging domu za pomoci designérek Petry Vavřičkové a Lucie Muškové.
-        vytvoření individuální webové prezentace pro nemovitost
-        inzerci na 10 realitních serverech
-        zveřejnění inzerce vaší nemovitosti na našich sociálních sítích s dosahem přes 10 000 uživatelů
-        placenou reklamu na sociálních sítích (Facebook.com, instagram)
-        osobní realizaci prohlídek
-        vyjednávání o ceně a podmínek prodeje s kupujícím s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny
-        přípravu standardní smluvní dokumentace u JUDr. Marka Chadimy
-        úkony spojené s katastrálním úřadem včetně plateb spojených s jednotlivými řízeními
-        odhlášení, nebo přepis médií (elektřina)
-        příprava dokumentů pro odhlášení trvalého pobytu, popř. sídla firmy
-        jakoukoliv konzultaci v rámci osobní, e-mailové, nebo telefonické komunikace v průběhu obchodu

 

NAŠE ODMĚNA

V případě realizace prodeje si účtuji provizi ve výši 3% + DPH z konečné prodejní ceny.

Děkuji za pozornost

 

Budu se těšit na případnou spolupráci.

 

René Muška

+420 732 543 783

info@renemuska.cz

 

Provozovatelem webu je realitní makléř René Muška, IČ: 06824757