Kreativní prezentace, využití všech komunikačních kanálů
Ahoj Michale, vážený pane inženýre ,
v návaznosti na naší messengerovou komunikaci jsem vypracoval tyto webové stránky, na kterých bych Vám rád názorně odprezentoval, co vše obsahuje má realitní služba.
Na úvod se Vám dovolím představit trochu blíže. Jmenuji se René Muška, je mi 32 let, jsem ženatý a s manželkou máme dvě děti. Realitním makléřem jsem sedmým rokem. Mám za sebou přes 140 prodaných nemovitostí.
V roce 2020 jsem vyhrál cenu pro nejlepšího makléře v celé síti americké společnosti Keller Williams Czech Republic. V následujícíh letech jsem se umístil na druhém a třetím místě.
Před třemi lety jsme s kolegou Ondřejem Černovickým založili společnost NEMOVITO by Keller Williams. Jak již název vypovídá, máme partnerství s největší americkou realitní společností. Spolupráce nám přináší nejaktuálnější know-how přímo z amerického trhu a zároveň robustní zázemí.
Rád Vám nabídnu špičkový, ale zároveň velmi lidský realitní servis.
Naším hlavním úkolem je vyzdvihnout nejsilnější stránky Vašeho pozemku. Níže Vám přiblížím, jaké nástroje při zpracování nabídky používáme.
Prodejní nástroje
Jak jsem zmiňoval výše, nyní Vám přiblížím nástroje, které nám pomohou dostat informaci o tom, že se prodává Vaše nemovitost mezi to správné publikum.
Začnu úplnými základy. Inzerci na 10 realitních serverech v čele s portálem sreality.cz, idnes.cz, či lokální offline marketing v podobě prodejní plachty, či letákové kampaně vynechám. To považuji za standard, který by dnes měla nabídnout každá realitní společnost.
1. Základem je nafocení nemovitosti profesionálním fotografem
Zájemci prohlížející realitní servery tráví 70 % času prohlížením obrázků a videí, pouze 30 % pak čtením popisků a sledováním médií. Profesionální fotografie jsou dnes již naprostým základem pro efektivní prezentaci nemovitosti. A i když se jedná o pozemek s budovou před rekonstrukcí, tak se stejně dají vytvořit elegantní materiály, které budou nemovitost prezentovat v pozitivním světle.
První skupinou jsou fotografie klasické.
Druhou skupinou jsou pak fotografie z dronu.
Zde je spousta prostoru, jak zvýraznit ty největší benefity jak pozemku, tak lokality.
2. Půdorys nemovitosti
Přidáním kvalitního plánku předáváme zájemci jasnou představu o rozložení jednotlivých místností. Pracujeme se dvěma plánky a to s 3D půdorysem, který svou reálností přibližuje skutečné vlastnosti bytu a s klasickým kótovaným půdorysem. Ve Vašem případě se dá pracovat s budoucím stavem (po rekonstrukci).
3. Vizualizace interiéru
Při nákupu nemovitosti se vedle ekonomického kalkulu rozhodujeme také podle dojmů a emocí, které v nás interiér vyvolává. I když je dům ve stavu před rekonstrukcí, lze si dopomoct k odprezentování jeho potenciálu vizualizacemi,
4. Videoprohlídka nemovitosti.
Jedním ze základních prvků prodeje jsou realitní videa, která mají velký úspěch na sociálních sítích, jejich role při prodeji dramaticky sílí. Na videu můžeme ukázat nemovitosti v úplně jiném světle, než jsou fotografie, a masivně je nechat šířit. Ve videu dokážeme během krátkého času přenést obraz, doladit atmosféru hudbou, zmínit důležité parametry bytu a během několika vteřin zaujmout tak, jak bychom jinak dokázali jen těžko.
Při tvorbě videí spolupracujeme se špičkovými kameramany a střihači, kteří dokáží vyprodukovat přesně mířené reklamní video, které má za cíl jedinou věc: Chytit za srdce správného klienta.
Například tady jsme prodávali dům před kompletní rekonstrukcí:
A zde je trochu starší video, kde jsem komunikoval potenciál stavebního pozemku.
5. Placená reklama na Facebooku, Instagramu a Youtube
Prostřednictvím těchto kampaní lze zacílit na lidi v daném místě, ve vybraném věku a zájmu. Je to výborný způsob, jak oslovit desítky tisíc lidí v relativně krátkém čase. Klasické inzertní servery toto neumožňují a je to skvělý nástroj pro oslovení lidí, kteří o koupi třeba teprve jen uvažují. U některých prodejů jsme skončili u mnoha stovek tisíc oslovených uživatelů. Měsíční dosah našich kampaní se pohybuje mezi 1.500.000 až 2.000.000 zobrazeními (za rok 2022 dosaženo nakonec 29.965.274 zobrazení kampaní). Některé nemovitosti se pak díky velkému dosahu daří prodávat "od stolu", veřejnou nabídku ale nakonec pouštíme vždy, abychom si osahali maximální cenu. Především však na tomto kanálu oslovujeme lidi, které nemovitosti třeba ani aktivně nevyhledávají. Můžeme tak předběhnout fázi, ve které se nachází.
6. Webové stránky
Ke koupi nemovitosti vede sice potřeba, ale rozhodující faktor je vždy emoce (a to v drtivé většině i u investičních nemovitostí). Ty je důležité vytvořit už před samotnou prohlídkou. Proto se zaměřujeme i na detaily, fotíme maličkosti, vytváříme přirozený, nenucený, ale taktéž katalogový dojem. Každý, kdo něco kupuje a těší se na to, si rád pročte a prohlédne úplně všechno, co se daného zboží týká. Živíme tím nadšení a zvědavost opravdových zájemců.
Z těchto důvodu vypracujeme samostatný web, který nabízí prakticky neomezený prostor pro prezentaci Vaší nemovitosti. Detailním zdokumentováním bytu zároveň odbouráme zbytečné návštěvy a u zájemců, kteří to myslí vážně, vytvoříme maximálně přesnou představu. Cílem prezentace je to, aby zájemce přišel na prohlídku spíše nasát atmosféru, než řešit základní parametry bytu.
Komplexní a vyčerpávající nabídka navíc podvědomě vytváří dojem, že dané zboží nemůže být špatné, pokud mu někdo věnuje náležitou pozornost.
Jak takový web nemovitosti vypadá se můžete podívat tady: www.pozemek-dablice.cz
7. Mezinárodní síť makléřů Keller Williams
Dalším distribučním kanálem je také síť naší partnerské společnosti Keller Williams, která je největší realitní společností v USA. Celkem působí ve 40 zemích světa s více než 1000 pobočkami. Vaší nemovitost nabídneme napříč světovým portfoliem makléřů.
„Nikdy jsme si nemysleli, že budeme prodávat nějakou nemovitost a proto nás ani nenapadlo, jak složitý proces to může být.
Když jsme se stali spolumajiteli nemovitosti z důvodu dědictví, tak nastala změna a začali jsme objevovat různá úskalí, která mohou při prodeji číhat.
Proto jsme byli rádi, že jsme zvolili pana Reného Mušku jako svého makléře, protože nás provedl všemi zákrutami prodeje tak, že jsme mohli všechny starosti hodit za hlavu. Neustále jsme od něj dostávali veškeré informace o probíhajících úkonech a změnách, takže jsme měli pocit, že nás nic nemůže zaskočit.
Ve chvíli, kdy kupující strana objevila na domě zapsané sídlo jakési čínské společnosti, o které nikdo neměl ani tušení a nebylo možno ji nikde nalézt, začali jsme se obavami docela hroutit. Pan Muška však sehnal veškeré potřebné informace a situaci za nás zvládl vyřešit v neuvěřitelně krátké době, čímž z nás odvalil obrovský kámen.
Díky jeho pečlivosti a schopnostem řešit nečekané potíže, mohl prodej nemovitosti proběhnout ke spokojenosti všech.
Nezbývá nám, než panu Muškovi za jeho práci upřímně poděkovat a doporučujeme ho každému, kdo se k prodeji nebo nákupu nemovitosti chystá. Ani my bychom neváhali a s důvěrou bychom se na něj znovu obrátili.“
Karel a Hana Aušprunkovi
„Myslela jsem si, že kdo neumí nic jiného, dělá do realit...v případě pana Mušky jsem se ale děsně spletla, ten se realiťákem narodil a kdyby tehdy uměl mluvit, prodal by i tu porodnici:) Byt kousek od Prahy jsme prodávali téměř rok, půl roku ho měl v nabídce konkurenční makléř, bez úspěchu...pan Muška se toho nezalekl a prodal ho za 2 týdny od uvedení do inzerce, neskutečné ne? Na pana Mušku jsem dostala doporučení od kamaráda, jako prodávajícímu mi byl sympatický, je to profík, ale přitom velmi přátelský a uvolněný, sedli jsme si okamžitě...bezchybná vkusná prezentace, pečlivost, přesnost, férovost, to vše muselo přispět k naprosto bleskovému prodeji. Pan Muška nám velmi pomohl i nad rámec svojí smlouvy, vždy platilo to, co řekl a takových lidí si obzvlášť vážím. Kdyby kdokoliv v mém okolí prodával nemovitost, nedovolím mu zavolat nikomu jinému.Když to shrnu - děkuju Rendo, že jste nám našel kupující, která bude byt milovat jako my, že to bylo tak rychle, profesionálně a že jste mě podržel, když mi počas prodeje bylo ouvej, přejeme Vám s manželem jen samé spokojené pohodové klienty a stále takový elán a lásku pro vaši práci. Moc si Vás vážíme a děkujeme Vám.“
Michaela Pavlíček Vedralová
CENOVÁ ANALÝZA
Níže zasílám cenovou analýzu z cenových map Valuo.cz, které shromažďují informace jak z inzerce, tak i z již realizovaných zakázek přímo z katastru. Hodnota nemovitosti mi v odhadu vyšla na 5.000.000 Kč, což koresponduje s Vaším požadavkem.
SHRNUTÍ NAŠICH SLUŽEB
Naše služby zahrnují:
- cenovou analýzu prodávané nemovitosti
- předprodejní právní analýza prodávané nemovitosti společně s JUDr. Markem Chadimou
- vypracování marketingového plánu prodeje nemovitosti
- prostudování územního plánu a následné odprezentování stavebního potenciálu pozemku
- nafocení nemovitosti profesionálním fotografem Danielem Galbou
- natočení poutavé videoprohlídky, včetně postprodukce videa Antonínem Kloubkem a Danielem Galbou
- natáčení dronem
- vytvoření individuální webové prezentace pro vaší nemovitost
- inzerci na 12 realitních serverech
- zveřejnění inzerce vaší nemovitosti na našich sociálních sítích s dosahem přes 10 000 uživatelů
- placenou reklamu na sociálních sítích (Facebook.com, instagram)
- osobní realizaci prohlídek
- vyjednávání o ceně a podmínek prodeje s kupujícím s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny
- přípravu standardní smluvní dokumentace u JUDr. Marka Chadimy, Ph.D.
- úkony spojené s katastrálním úřadem
- odhlášení, nebo přepis médií (elektřina)
- příprava dokumentů pro odhlášení trvalého pobytu, popř. sídla firmy
- jakoukoliv konzultaci v rámci osobní, e-mailové, nebo telefonické komunikace v průběhu obchodu
V případě realizace prodeje bychom si standardně účtovali odměnu ve výši 5% + DPH z konečné prodejní ceny nemovitosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o doporučení od Vašeho od Michala, rád Vám nabídnu své služby za 3,5% + DPH z konečné prodejní ceny.