NABÍDKA REALITNÍCH SLUŽEB

Kreativní prezentace, využití všech komunikačních kanálů

Dobrý den,

v návaznosti na naší čtvrteční schůzku jsem vypracoval tyto stránky, kde si Vám dovolím odprezentovat to, co obsahují naše realitní služby.

Jak jsem již nastínil, pracujeme v týmu, abychom Vám mohli zajistit co možná nejflexibilnější realitní servis.

Na úvod nás ještě trochu představím. Jmenuji se René Muška, je mi 33 let a realitním makléřem jsem šestým rokem. Mám za sebou přes 150 prodaných nemovitostí. Jsem spolumajitelem realitní společnosti NEMOVITO by Keller Williams

Kolega Petr Mašata je na začátku své realitní cesty, nicméně má veškeré předpoklady k tomu, stát se úspěšným realitním makléřem. Absolvoval kompletní studium u Realitního vzdělávacího institutu, které úspěšně zakončil závěrečnými zkouškami. Jeho největší předností je síla na sociálních sítích, kde má, jakožto "influencer", velkou fanouškovskou základnu čítající souhrně zhruba 120 000 sledujících. Díky tomu dokáže svými prezentacemi oslovit skutečně působivou masu lidí nad rámec běžné inzerce, či klasické reklamy na sociálních sítích.

Rádi Vám nabídneme špičkový, ale zároveň velmi lidský realitní servis. 

Nyní už pojďme k samotným službám.

Naším hlavním úkolem je vyzdvihnout nejsilnější stránky Vašeho bytu. Níže Vám přiblížíme, jaké nástroje při zpracování nabídky používáme.


Prodejní nástroje

Jak jsem zmiňoval výše, nyní Vám přiblížím nástroje, které nám pomohou dostat informaci o tom, že se prodává Vaše nemovitost mezi to správné publikum.

Začnu úplnými základy. Inzerci na 10 realitních serverech v čele s portálem sreality.cz, idnes.cz, či lokální offline marketing v podobě prodejní plachty, či letákové kampaně vynechám. To považuji za standard, který by dnes měla nabídnout každá realitní společnost.

1.    Základem je nafocení nemovitosti profesionálním fotografem

Zájemci prohlížející realitní servery tráví 70 % času prohlížením obrázků a jenom 30 % čtením popisků a sledováním médií. Profesionální fotografie jsou dnes již naprostým základem pro efektivní prezentaci nemovitosti.

Fotografie dělíme na dvě skupiny. První skupinou jsou prostorové fotografie, které mají za cíl objektivně přiblížit vlastnosti nemovitosti.

Druhou skupinou jsou fotografie detailů, kterým říkáme pracovně "imidžové". Z těchto fotografií se často nedozvíte nic o rozložení bytu, nicméně ve Vás navodí pocit, že si právě prohlížíte něco speciálního.

2.   Půdorys nemovitosti

Přidáním kvalitního plánku předáváme zájemci jasnou představu o rozložení jednotlivých místností. Pracujeme se dvěma plánky a to s 3D půdorysem, který svou reálností přibližuje skutečné vlastnosti bytu a s klasickým kótovaným půdorysem.

3.   Homestaging

Při nákupu nemovitosti se vedle ekonomického kalkulu rozhodujeme také podle dojmů a emocí, které v nás interiér vyvolává. Váš byt proto připravíme společně s designérkou tak, abychom dokázali odprezentovat jeho nejsilnější stránky.

V galerii níže naleznete vlevo původní fotku, vpravo pak po zásahu naší designerky.

4. Videoprohlídka nemovitosti.

Jedním ze základních prvků prodeje jsou realitní videa, která mají velký úspěch na sociálních sítích, jejich role při prodeji dramaticky sílí. Na videu můžeme ukázat nemovitosti v úplně jiném světle, než jsou fotografie, a masivně je nechat šířit. Ve videu dokážeme během krátkého času přenést obraz, doladit atmosféru hudbou, zmínit důležité parametry bytu a během několika vteřin zaujmout tak, jak bychom jinak dokázali jen těžko.

Při tvorbě videí spolupracujeme se špičkovými kameramany a střihači, kteří dokáží vyprodukovat přesně mířené reklamní video, které má za cíl jedinou věc: Chytit za srdce správného klienta.

Dle typu nemovitosti se může jednat o video stylové, kterému říkáme pracovně "imidžové". 

Druhý formát videa je příběhový s cílením na emoce konkrétních typů klientů.

Třetí formát videa je pak s velkou výpovídající hodnotou. U tohoto videa se snažíme přesně pojmenovat všechny silné stránky nemovitosti i okolí.

5.   Placená reklama na Facebooku, Instagramu a Youtube

Prostřednictvím těchto kampaní lze zacílit na lidi v daném místě, ve vybraném věku a zájmu. Je to výborný způsob, jak oslovit desítky tisíc lidí v relativně krátkém čase. Klasické inzertní servery toto neumožňují a je to skvělý nástroj pro oslovení lidí, kteří o koupi třeba teprve jen uvažují. U některých prodejů jsme skončili u mnoha stovek tisíc oslovených uživatelů. Měsíční dosah našich kampaní se pohybuje mezi 1.500.000 až 2.000.000 zobrazeními (za rok 2023 dosaženo nakonec 29.965.274 zobrazení kampaní). Některé nemovitosti se pak díky velkému dosahu daří prodávat "od stolu", veřejnou nabídku ale nakonec pouštíme vždy, abychom si osahali maximální cenu. Především však na tomto kanálu oslovujeme lidi, které nemovitosti třeba ani aktivně nevyhledávají. Můžeme tak předběhnout fázi, ve které se nachází.

6.     Webové stránky

Ke koupi nemovitosti vede sice potřeba, ale rozhodující faktor je vždy emoce. Ty je důležité vytvořit už před samotnou prohlídkou. Proto se zaměřujeme i na detaily, fotíme maličkosti, vytváříme přirozený, nenucený, ale taktéž katalogový dojem. Každý, kdo něco kupuje a těší se na to, si rád pročte a prohlédne úplně všechno, co se daného zboží týká. Živíme tím nadšení a zvědavost opravdových zájemců. 

Z těchto důvodu vypracujeme samostatný web, který nabízí prakticky neomezený prostor pro prezentaci Vaší nemovitosti. Detailním zdokumentováním bytu zároveň odbouráme zbytečné návštěvy a u zájemců, kteří to myslí vážně, vytvoříme maximálně přesnou představu. Cílem prezentace je to, aby zájemce přišel na prohlídku spíše nasát atmosféru, než řešit základní parametry bytu.

Komplexní a vyčerpávající nabídka navíc podvědomě vytváří dojem, že dané zboží nemůže být špatné, pokud mu někdo věnuje náležitou pozornost.

Jak takový web nemovitosti vypadá se můžete podívat tady: Byt v Letňanech

 

7.     Mezinárodní síť makléřů Keller Williams

Dalším distribučním kanálem je také síť naší partnerské společnosti Keller Williams, která je největší realitní společností v USA. Celkem působí ve 40 zemích světa s více než 1000 pobočkami. Vaší nemovitost nabídneme napříč světovým portfoliem makléřů.

8.  Virtuální prohlídka bytu

Váš byt naskenujeme nejmodernější technologií od společnosti 3D Matterport, čímž docílíme on-line zážitku, kdy se potenciální klienti mohou na svém zařízení (PC, tablet, mobil) pohybovat skrze naskenovaný prostor z jakéhokoli úhlu. Zážitek je velmi blízký skutečnému procházení prostorem. (Mimochodem lze zážitek umocnit díky 3D brýlím) Technologie umožňuje také zobrazit 3D model celého naskenovaného prostoru, se kterým můžete ve svém zařízení (PC, tablet, mobil) otáčet v 360° na všechny strany.

Reference spokojených klientů

„Nikdy jsme si nemysleli, že budeme prodávat nějakou nemovitost a proto nás ani nenapadlo, jak složitý proces to může být.
Když jsme se stali spolumajiteli nemovitosti z důvodu dědictví, tak nastala změna a začali jsme objevovat různá úskalí, která mohou při prodeji číhat.
Proto jsme byli rádi, že jsme zvolili pana Reného Mušku jako svého makléře, protože nás provedl všemi zákrutami prodeje tak, že jsme mohli všechny starosti hodit za hlavu. Neustále jsme od něj dostávali veškeré informace o probíhajících úkonech a změnách, takže jsme měli pocit, že nás nic nemůže zaskočit.
Ve chvíli, kdy kupující strana objevila na domě zapsané sídlo jakési čínské společnosti, o které nikdo neměl ani tušení a nebylo možno ji nikde nalézt, začali jsme se obavami docela hroutit. Pan Muška však sehnal veškeré potřebné informace a situaci za nás zvládl vyřešit v neuvěřitelně krátké době, čímž z nás odvalil obrovský kámen.
Díky jeho pečlivosti a schopnostem řešit nečekané potíže, mohl prodej nemovitosti proběhnout ke spokojenosti všech.
Nezbývá nám, než panu Muškovi za jeho práci upřímně poděkovat a doporučujeme ho každému, kdo se k prodeji nebo nákupu nemovitosti chystá. Ani my bychom neváhali a s důvěrou bychom se na něj znovu obrátili.“
 
Karel a Hana Aušprunkovi

„Myslela jsem si, že kdo neumí nic jiného, dělá do realit...v případě pana Mušky jsem se ale děsně spletla, ten se realiťákem narodil a kdyby tehdy uměl mluvit, prodal by i tu porodnici:) Byt kousek od Prahy jsme prodávali téměř rok, půl roku ho měl v nabídce konkurenční makléř, bez úspěchu...pan Muška se toho nezalekl a prodal ho za 2 týdny od uvedení do inzerce, neskutečné ne? Na pana Mušku jsem dostala doporučení od kamaráda, jako prodávajícímu mi byl sympatický, je to profík, ale přitom velmi přátelský a uvolněný, sedli jsme si okamžitě...bezchybná vkusná prezentace, pečlivost, přesnost, férovost, to vše muselo přispět k naprosto bleskovému prodeji. Pan Muška nám velmi pomohl i nad rámec svojí smlouvy, vždy platilo to, co řekl a takových lidí si obzvlášť vážím. Kdyby kdokoliv v mém okolí prodával nemovitost, nedovolím mu zavolat nikomu jinému.Když to shrnu - děkuju Rendo, že jste nám našel kupující, která bude byt milovat jako my, že to bylo tak rychle, profesionálně a že jste mě podržel, když mi počas prodeje bylo ouvej, přejeme Vám s manželem jen samé spokojené pohodové klienty a stále takový elán a lásku pro vaši práci. Moc si Vás vážíme a děkujeme Vám.“
 
Michaela Pavlíček Vedralová

CENOVÁ REŠERŠE

Při cenové rešerši vycházíme z více zdrojů informací. Aktuálně je pro nás hlavním vodítkem výstup z cenových map. Pravidelně využíváme profi přístupu do databáze aplikace Valuo, které shromažďuje informace z inzerce i z katastru a eviduje vývoj cen jednotlivých nemovitostí.

Výstup naleznete pod odkazem níže:

Z analýzy vyplývá, že se v okolí Vašeho domu prodávají nejčastěji byty 3+kk/3+1 s průměrnou velikostí do 70 m². U těchto "menších" bytů bývá standardně průměrná cena za metr vyšší, než u skoro stometrových bytů. Nicméně se dá i tak těchto údajů chytit.

Jeden byt 4+kk v přehledu máme. Jedná se o jednotku nacházející se v Matúškově ulici, která je vzdálena zhruba 2 km od Tererovi. Byt je menší, má 79 m² + 7 m² lodžii. Začal se prodávat za 9.900.000 Kč. Za rok a měsíc se prodej nepohnul a tak je stále v inzerci, aktuálně za 9.000.000 Kč. V přepočtu na m² je nyní nabízen za 109.000 Kč. 

U Vašeho bytu se cenové mapy pohybují mezi 104.000 Kč až 110.000 Kč za m². V přepočtu na metry je to 9.700.000 Kč10.300.000 Kč

Můj odhad je takový, že se bude reálná cena pohybovat kolem 10.000.000 Kč. 

SHRNUTÍ NAŠICH SLUŽEB

Naše služby zahrnují:
-        cenovou analýzu prodávané nemovitosti
-        předprodejní právní analýza prodávané nemovitosti společně s JUDr. Markem Chadimou
-        vypracování marketingového plánu prodeje nemovitosti
-        Naskenování bytu technologií 3D Matterport
-        nafocení nemovitosti profesionálním fotografem Danielem Galbou
-        natočení poutavé videoprohlídky, včetně postprodukce videa Antonínem Kloubkem a Danielem Galbou
-        homestaging domu za pomoci designérek Petry Vavřičkové a Denisy Šťástkové
-        vytvoření individuální webové prezentace pro vaší nemovitost
-        inzerci na 10 realitních serverech
-        zveřejnění inzerce vaší nemovitosti na našich sociálních sítích s dosahem přes 100 000 uživatelů
-        placenou reklamu na sociálních sítích (Facebook.com, instagram)
-        osobní realizaci prohlídek
-        vyjednávání o ceně a podmínek prodeje s kupujícím s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny
-        přípravu standardní smluvní dokumentace u JUDr. Marka Chadimy
-        úkony a poplatky spojené s katastrálním úřadem
-        odhlášení, nebo přepis médií (elektřina)
-        příprava dokumentů pro odhlášení trvalého pobytu, popř. sídla firmy
-        jakoukoliv konzultaci v rámci osobní, e-mailové, nebo telefonické komunikace v průběhu obchodu

 

V případě realizace prodeje si standardně účtujeme provizi 4% + DPH.

Vzhledem k doporučení od Járy bychom Vám v případě prodeje účtovali odměnu ve výši 3% + DPH z konečné prodejní ceny nemovitosti.

Děkujeme za pozornost

 

Budeme se těšit na případnou spolupráci.

 

René Muška

+420 732 543 783

info@renemuska.cz

 

Provozovatelem webu je realitní makléř René Muška, IČ: 06824757