NABÍDKA REALITNÍCH SLUŽEB

Kreativní prezentace, využití všech komunikačních kanálů

Vážený pane Furmane,

i když se známe a víte, jak pracuji, dovolím si tady na úvod stejně trochu zrekapitulovat mojí realitní dráhu a zároveň odprezentovat mé služby, abyste měl kompletní informace.

Realitním makléřem jsem osmým rokem a aktuálně mám za sebou přes 170 zobchodovaných nemovitostí.

V roce 2018 jsem po zkušenostech v korporátní realitce sebral odvahu a odešel se učit k jednomu z nejlepších makléřů tehdejší doby, Martinu Tesárkovi. Dělal jsem mu pravou ruku dva a půl roku, během kterých jsem se toho strašně naučil. V této době jsme se mimochodem poznali my dva. 🙂

Následně jsem dostal nabídku od amerického velikána Keller Williams, který mě nalákal na know-how z vyspělejšího zaoceánského trhu + měli perfektně zmáklou makléřskou metodiku. A tak jsem se s nimi pustil do spolupráce. 

Hned v prvním roce jsem vyhrál cenu pro nejlepšího makléře v celé síti KWCZ. V následujících letech jsem se umístil na druhém a třetím místě. 

Paralelně při spolupráci s KWCZ jsem před čtyřmi lety jsme s kolegou Ondrou Černovickým založili společnost NEMOVITO by Keller Williams. Jak již vypovídá název, se zaoceánskou společností jsme uzavřeli strategické partnerství, kdy máme přístup k jejich nástrojům.

Zázemí, procesy a pravidla máme však vlastní. A tak si žijeme v také společné symbióze. 🙂

Aktuálně máme 5 makléřů, ale nebojte, o Váš prodej bych se staral já osobně, byť si občas v určitých činostech vypomohu svou asistentkou. 

Teď už tedy pojďme k věci. 🙂

Naším hlavním úkolem je vyzdvihnout nejsilnější stránky Vašich nemovitostí, abychom dokázali dosáhnout maximální tržní ceny. A i když připravovaných nemovitostí není málo, jsem připraven doručit 100% marketingový servis ke každé jednotlivé nabídce. A to i s rizikem, že se může prodat třeba jenom jeden byt.

Níže Vám přiblížím, jaké nástroje při zpracování nabídky používáme. Ve spodní části stránek pak naleznete cenovou nabídku.


Prodejní nástroje

Začnu úplnými základy. Počítat můžete s inzercí na 12 hlavních realitních serverech v čele s portálem sreality.cz, idnes.cz. Samozřejmostí je také lokální offline marketing v podobě prodejní plachty, či letákových kampaní. 

Zde se trochu rozepíšu a ukážu to hlavní.

1.   Nafocení nemovitosti profesionálním fotografem

Zájemci prohlížející realitní servery tráví 70 % času prohlížením obrázků a jenom 30 % čtením popisků a sledováním médií. Všechny nemovitosti profesionálně nafotíme.

Pro doplnění, fotografie dělíme na dvě skupiny.

První skupinou jsou prostorové fotografie, které mají za cíl objektivně přiblížit vlastnosti nemovitosti.

 

Druhou skupinou jsou fotografie detailů, kterým říkáme pracovně "imidžové". Z těchto fotografií se často nedozvíte nic o rozložení bytu, nicméně ve Vás navodí pocit, že si právě prohlížíte něco speciálního.

Samozřejmě využíváme i dron, pokud je to jen trochu možné.

2.   Půdorys nemovitosti

Přidáním kvalitního plánku předáváme zájemci jasnou představu o rozložení jednotlivých místností. Pracujeme se dvěma plánky a to s 3D půdorysem, který svou reálností přibližuje skutečné vlastnosti nemovitosti a s klasickým kótovaným půdorysem.

3.   Homestaging

Při nákupu nemovitosti se vedle ekonomického kalkulu rozhodujeme také podle dojmů a emocí, které v nás interiér vyvolává. Pokud to jenom trochu půjde, Vaše nemovitosti připravíme společně s designérkou tak, abychom dokázali odprezentovat jejich nejsilnější stránky.

4. Videoprohlídka nemovitosti.

Jedním ze základních prvků prodeje jsou realitní videa, která mají velký úspěch na sociálních sítích, jejich role při prodeji dramaticky sílí. Na videu můžeme ukázat nemovitosti v úplně jiném světle, než jsou fotografie, a masivně je nechat šířit. Ve videu dokážeme během krátkého času přenést obraz, doladit atmosféru hudbou, zmínit důležité parametry bytu a během několika vteřin zaujmout tak, jak bychom jinak dokázali jen těžko.

Při tvorbě videí spolupracujeme se špičkovými kameramany a střihači, kteří dokáží vyprodukovat přesně mířené reklamní video, které má za cíl jedinou věc: Chytit za srdce správného klienta.

Dle typu nemovitosti se může jednat o video stylové:

Druhé video je hravější s velkou výpovídající hodnotou. U tohoto videa se snažíme přesně pojmenovat všechny silné stránky nemovitosti i okolí.

Případně případně dělám i klasičtější videa.

5.   Placená reklama na Facebooku, Instagramu a Youtube

Prostřednictvím těchto kampaní lze zacílit na lidi v daném místě, ve vybraném věku a zájmu. Je to výborný způsob, jak oslovit desítky tisíc lidí v relativně krátkém čase. Klasické inzertní servery toto neumožňují a je to skvělý nástroj pro oslovení lidí, kteří o koupi třeba teprve jen uvažují. U některých prodejů jsme skončili u mnoha stovek tisíc oslovených uživatelů. Měsíční dosah našich kampaní se pohybuje mezi 1.500.000 až 2.000.000 zobrazeními (za rok 2024 dosaženo nakonec 29.965.274 zobrazení kampaní). Některé nemovitosti se pak díky velkému dosahu daří prodávat "od stolu", veřejnou nabídku ale nakonec pouštíme vždy, abychom si osahali maximální cenu. Především však na tomto kanálu oslovujeme lidi, které nemovitosti třeba ani aktivně nevyhledávají. Můžeme tak předběhnout fázi, ve které se nachází.

6.     Webové stránky

Ke koupi nemovitosti vede sice potřeba, ale rozhodující faktor je vždy emoce (a to v drtivé většině i u investičních nemovitostí). Ty je důležité vytvořit už před samotnou prohlídkou. Proto se zaměřujeme i na detaily, fotíme maličkosti, vytváříme přirozený, nenucený, ale taktéž katalogový dojem, pokud to jenom trochu jde. Každý, kdo něco kupuje a těší se na to, si rád pročte a prohlédne úplně všechno, co se daného zboží týká. Živíme tím nadšení a zvědavost opravdových zájemců. 

Z těchto důvodu vypracujeme samostatný web, který nabízí prakticky neomezený prostor pro prezentaci Vašich nemovitostí. Detailním zdokumentováním bytu zároveň odbouráme zbytečné návštěvy a u zájemců, kteří to myslí vážně, vytvoříme maximálně přesnou představu. Cílem prezentace je to, aby zájemce přišel na prohlídku spíše nasát atmosféru, než řešit základní parametry bytu.

Komplexní a vyčerpávající nabídka navíc podvědomě vytváří dojem, že dané zboží nemůže být špatné, pokud mu někdo věnuje náležitou pozornost.

7.     Mezinárodní síť makléřů Keller Williams

Dalším distribučním kanálem je také síť naší partnerské společnosti Keller Williams, která je největší realitní společností v USA. Celkem působí ve 40 zemích světa s více než 1000 pobočkami. Vaší nemovitost nabídneme napříč světovým portfoliem makléřů.

8.  Virtuální prohlídka bytu INSTA360

 Vaši nemovitost naskenujeme pomocí moderní technologie INSTA360 a vytvoříme interaktivní komentovanou prohlídku. Zájemci o koupi se mohou během prohlídky sami rozhlížet, otáčet pohledem a zaměřit se na důležité detaily, které běžné fotografie nebo klasická videa často nedokážou zachytit. Tento formát nabízí jedinečný zážitek, díky kterému si mohou zájemci udělat reálnější představu o prostoru i jeho atmosféře.

Reference spokojených klientů

„Nikdy jsme si nemysleli, že budeme prodávat nějakou nemovitost a proto nás ani nenapadlo, jak složitý proces to může být.
Když jsme se stali spolumajiteli nemovitosti z důvodu dědictví, tak nastala změna a začali jsme objevovat různá úskalí, která mohou při prodeji číhat.
Proto jsme byli rádi, že jsme zvolili pana Reného Mušku jako svého makléře, protože nás provedl všemi zákrutami prodeje tak, že jsme mohli všechny starosti hodit za hlavu. Neustále jsme od něj dostávali veškeré informace o probíhajících úkonech a změnách, takže jsme měli pocit, že nás nic nemůže zaskočit.
Ve chvíli, kdy kupující strana objevila na domě zapsané sídlo jakési čínské společnosti, o které nikdo neměl ani tušení a nebylo možno ji nikde nalézt, začali jsme se obavami docela hroutit. Pan Muška však sehnal veškeré potřebné informace a situaci za nás zvládl vyřešit v neuvěřitelně krátké době, čímž z nás odvalil obrovský kámen.
Díky jeho pečlivosti a schopnostem řešit nečekané potíže, mohl prodej nemovitosti proběhnout ke spokojenosti všech.
Nezbývá nám, než panu Muškovi za jeho práci upřímně poděkovat a doporučujeme ho každému, kdo se k prodeji nebo nákupu nemovitosti chystá. Ani my bychom neváhali a s důvěrou bychom se na něj znovu obrátili.“
 
Karel a Hana Aušprunkovi

„Myslela jsem si, že kdo neumí nic jiného, dělá do realit...v případě pana Mušky jsem se ale děsně spletla, ten se realiťákem narodil a kdyby tehdy uměl mluvit, prodal by i tu porodnici:) Byt kousek od Prahy jsme prodávali téměř rok, půl roku ho měl v nabídce konkurenční makléř, bez úspěchu...pan Muška se toho nezalekl a prodal ho za 2 týdny od uvedení do inzerce, neskutečné ne? Na pana Mušku jsem dostala doporučení od kamaráda, jako prodávajícímu mi byl sympatický, je to profík, ale přitom velmi přátelský a uvolněný, sedli jsme si okamžitě...bezchybná vkusná prezentace, pečlivost, přesnost, férovost, to vše muselo přispět k naprosto bleskovému prodeji. Pan Muška nám velmi pomohl i nad rámec svojí smlouvy, vždy platilo to, co řekl a takových lidí si obzvlášť vážím. Kdyby kdokoliv v mém okolí prodával nemovitost, nedovolím mu zavolat nikomu jinému.Když to shrnu - děkuju Rendo, že jste nám našel kupující, která bude byt milovat jako my, že to bylo tak rychle, profesionálně a že jste mě podržel, když mi počas prodeje bylo ouvej, přejeme Vám s manželem jen samé spokojené pohodové klienty a stále takový elán a lásku pro vaši práci. Moc si Vás vážíme a děkujeme Vám.“
 
Michaela Pavlíček Vedralová

SHRNUTÍ NAŠICH SLUŽEB

Naše služby zahrnují:
-        cenovou analýzu prodávaných nemovitostí
-        předprodejní právní analýza prodávaných nemovitostí společně s JUDr. Markem Chadimou, Ph.D.
-        vypracování marketingového plánu prodeje nemovitostí
-        naskenování nemovitostí pomocí INSTA360 včetně postprodukce
-        nafocení nemovitostí profesionálním fotografem Danielem Galbou
-        natočení poutavé videoprohlídky, včetně postprodukce videa Antonínem Kloubkem a Danielem Galbou
-        homestaging nemovitostí za pomoci designérek Petry Vavřičkové a Lucie Muškové.
-        vytvoření individuální webové prezentace pro nemovitosti
-        inzerci na 12 realitních serverech
-        zveřejnění inzerce Vašich nemovitostí na našich sociálních sítích s dosahem přes 10 000 uživatelů
-        placenou reklamu na sociálních sítích (Facebook.com, Instagram)
-        osobní realizaci prohlídek
-        vyjednávání o ceně a podmínek prodeje s kupujícím s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny
-        přípravu standardní smluvní dokumentace u JUDr. Marka Chadimy
-        úkony spojené s katastrálním úřadem včetně plateb spojených s jednotlivými řízeními
-        odhlášení, nebo přepis médií (elektřina)
-        příprava dokumentů pro odhlášení trvalého pobytu, popř. sídla firmy
-        jakoukoliv konzultaci v rámci osobní, e-mailové, nebo telefonické komunikace v průběhu obchodu

 

NAŠE ODMĚNA

V případě realizace prodeje si standardně účtuji provizi ve výši 3-4% + 21% DPH z konečné prodejní ceny.

Velmi pečlivě jsem přemýšlel nad způsobem stanovení odměny ve Vašem případě, neboť se jedná o mimořádný objem nemovitostí, který s sebou přináší značnou časovou i finanční investici do přípravy prezentací a marketingových materiálů. Rád bych Vám představil následující návrh progresivního klíče odměn:

  • První prodaná nemovitost: provize ve výši 3 % + DPH (u neplátce DPH se jedná o 2,8 % včetně DPH).
  • Druhá prodaná nemovitost: provize ve výši 2,5 % + DPH (u neplátce DPH se jedná o 2,5 % včetně DPH).
  • Každá další prodaná nemovitost: provize ve výši 2 % + DPH (u neplátce DPH se jedná o 2 % včetně DPH).

Tento model zohledňuje jak rozsah zakázky, tak mou snahu poskytnout Vám zvýhodněné podmínky při prodeji více nemovitostí, aniž by byla ohrožena kvalita odvedené práce.

Očekávám, že se jako první prodá jeden z menších bytů. Pokud by se však jako první prodal celý ČD Sokolovská, provize by byla 2 % včetně DPH.

Děkuji za pozornost

 

Budu se těšit na spolupráci.

 

René Muška

+420 732 543 783

info@renemuska.cz

 

Provozovatelem webu je realitní makléř René Muška, IČ: 06824757