Kreativní prezentace, využití všech komunikačních kanálů
Vážená paní Nekovářová,
v návaznosti na naší komunikaci ohledně prodeje Vašeho bytu, jsem vypracoval tyto webové stránky, na kterých bych Vám rád odprezentoval své služby.
Na úvod se ještě dovolím krátce představit. Jmenuji se René Muška, je mi 33 let, jsem ženatý a s manželkou máme dvě děti. Realitním makléřem jsem sedmým rokem a aktuálně za sebou mám za sebou přes 150 zobchodovaných nemovitostí.
V roce 2020 jsem vyhrál cenu pro nejlepšího makléře v celé síti americké společnosti Keller Williams Czech Republic. V následujícíh letech jsem se umístil na druhém a třetím místě.
Před třemi lety jsme s kolegou Ondřejem Černovickým (na fotce vlevo) založili společnost NEMOVITO by Keller Williams.

Jak již název vypovídá, máme partnerství s výše zmíněným americkým velikánem. Spolupráce nám přináší nejaktuálnější know-how přímo z amerického trhu a zároveň robustní zázemí. Vlastní společnost nám zároveň uvolňuje ruce.
Kolega Petr Mašata se k nám připojil na začátku letošního roku a okamžitě se stal mou pravou rukou. Řešení prodeje Vaší nemovitosti bychom tak řešili v úzké kooperaci.
Teď už tedy pojďme k věci. 🙂
Naším hlavním úkolem je vyzdvihnout nejsilnější stránky Vašeho bytu. Níže Vám přiblížím, jaké nástroje při zpracování nabídky používáme.
Nabídku jsem se pokusil maximálně přiblížit typu Vaší nemovitosti tak, abyste měla jasnou představu o způsobu prezentace bytu před rekonstrukcí.
Prodejní nástroje
Jak jsem zmiňoval výše, nyní Vám přiblížím nástroje, které nám pomohou dostat informaci o tom, že se prodává Vaše nemovitost mezi to správné publikum.
Začnu úplnými základy. Inzerci na 10 realitních serverech v čele s portálem sreality.cz, idnes.cz, či lokální offline marketing v podobě prodejní plachty, či letákové kampaně vynechám. To považuji za standard, který by dnes měla nabídnout každá realitní společnost.
1. Základem je nafocení nemovitosti profesionálním fotografem
Zájemci prohlížející realitní servery tráví 70 % času prohlížením obrázků a jenom 30 % čtením popisků a sledováním médií. Profesionální fotografie jsou dnes již naprostým základem pro efektivní prezentaci nemovitosti. A ikdyž je Váš byt v předrekonstrukčním stavu, rozhodně se dá nafotit tak, aby zaujal.
Ještě pro představu doplním, že samozřejmě umíme fotit i nemovitosti vybavené.
2. Půdorys nemovitosti
Přidáním kvalitního plánku předáváme zájemci jasnou představu o rozložení jednotlivých místností. Pracujeme se dvěma plánky a to s 3D půdorysem, který svou reálností přibližuje skutečné vlastnosti bytu a s klasickým kótovaným půdorysem.
3. Vizualizace interiéru
Při nákupu nemovitosti se vedle ekonomického kalkulu rozhodujeme také podle dojmů a emocí, které v nás interiér vyvolává. I když je byt ve stavu před rekonstrukcí, lze si dopomoct k odprezentování jeho potenciálu vizualizacemi,
4. Videoprohlídka nemovitosti.
Jedním ze základních prvků prodeje jsou realitní videa, která mají velký úspěch na sociálních sítích, jejich role při prodeji dramaticky sílí. Na videu můžeme ukázat nemovitosti v úplně jiném světle, než jsou fotografie, a masivně je nechat šířit. Ve videu dokážeme během krátkého času přenést obraz, doladit atmosféru hudbou, zmínit důležité parametry bytu a během několika vteřin zaujmout tak, jak bychom jinak dokázali jen těžko.
Při tvorbě videí spolupracujeme se špičkovými kameramany a střihači, kteří dokáží vyprodukovat přesně mířené reklamní video, které má za cíl jedinou věc: Chytit za srdce správného klienta.
Dle typu nemovitosti se může jednat o video stylové, kterému říkáme pracovně "imidžové". I když není tento styl videa vhodný pro Váš byt, i tak bych Vám rád odprezentoval potenciál naší služby.
Druhé video je pak s velkou výpovídající hodnotou. U tohoto videa se snažíme přesně pojmenovat všechny silné stránky nemovitosti i okolí. Zde už se blížíme koncepci Vašeho bytu.
Případně video s prolínáním vizualizací tak, abychom klientovi maximálně přiblížili potenciál bytu.
5. Placená reklama na Facebooku, Instagramu a Youtube
Prostřednictvím těchto kampaní lze zacílit na lidi v daném místě, ve vybraném věku a zájmu. Je to výborný způsob, jak oslovit desítky tisíc lidí v relativně krátkém čase. Klasické inzertní servery toto neumožňují a je to skvělý nástroj pro oslovení lidí, kteří o koupi třeba teprve jen uvažují. U některých prodejů jsme skončili u mnoha stovek tisíc oslovených uživatelů. Měsíční dosah našich kampaní se pohybuje mezi 1.500.000 až 2.000.000 zobrazeními (za rok 2022 dosaženo nakonec 29.965.274 zobrazení kampaní). Některé nemovitosti se pak díky velkému dosahu daří prodávat "od stolu", veřejnou nabídku ale nakonec pouštíme vždy, abychom si osahali maximální cenu. Především však na tomto kanálu oslovujeme lidi, které nemovitosti třeba ani aktivně nevyhledávají. Můžeme tak předběhnout fázi, ve které se nachází.
6. Mezinárodní síť makléřů Keller Williams
Dalším distribučním kanálem je také síť naší partnerské společnosti Keller Williams, která je největší realitní společností v USA. Celkem působí ve 40 zemích světa s více než 1000 pobočkami. Vaší nemovitost nabídneme napříč světovým portfoliem makléřů.
„Nikdy jsme si nemysleli, že budeme prodávat nějakou nemovitost a proto nás ani nenapadlo, jak složitý proces to může být.
Když jsme se stali spolumajiteli nemovitosti z důvodu dědictví, tak nastala změna a začali jsme objevovat různá úskalí, která mohou při prodeji číhat.
Proto jsme byli rádi, že jsme zvolili pana Reného Mušku jako svého makléře, protože nás provedl všemi zákrutami prodeje tak, že jsme mohli všechny starosti hodit za hlavu. Neustále jsme od něj dostávali veškeré informace o probíhajících úkonech a změnách, takže jsme měli pocit, že nás nic nemůže zaskočit.
Ve chvíli, kdy kupující strana objevila na domě zapsané sídlo jakési čínské společnosti, o které nikdo neměl ani tušení a nebylo možno ji nikde nalézt, začali jsme se obavami docela hroutit. Pan Muška však sehnal veškeré potřebné informace a situaci za nás zvládl vyřešit v neuvěřitelně krátké době, čímž z nás odvalil obrovský kámen.
Díky jeho pečlivosti a schopnostem řešit nečekané potíže, mohl prodej nemovitosti proběhnout ke spokojenosti všech.
Nezbývá nám, než panu Muškovi za jeho práci upřímně poděkovat a doporučujeme ho každému, kdo se k prodeji nebo nákupu nemovitosti chystá. Ani my bychom neváhali a s důvěrou bychom se na něj znovu obrátili.“
Karel a Hana Aušprunkovi
„Myslela jsem si, že kdo neumí nic jiného, dělá do realit...v případě pana Mušky jsem se ale děsně spletla, ten se realiťákem narodil a kdyby tehdy uměl mluvit, prodal by i tu porodnici:) Byt kousek od Prahy jsme prodávali téměř rok, půl roku ho měl v nabídce konkurenční makléř, bez úspěchu...pan Muška se toho nezalekl a prodal ho za 2 týdny od uvedení do inzerce, neskutečné ne? Na pana Mušku jsem dostala doporučení od kamaráda, jako prodávajícímu mi byl sympatický, je to profík, ale přitom velmi přátelský a uvolněný, sedli jsme si okamžitě...bezchybná vkusná prezentace, pečlivost, přesnost, férovost, to vše muselo přispět k naprosto bleskovému prodeji. Pan Muška nám velmi pomohl i nad rámec svojí smlouvy, vždy platilo to, co řekl a takových lidí si obzvlášť vážím. Kdyby kdokoliv v mém okolí prodával nemovitost, nedovolím mu zavolat nikomu jinému.Když to shrnu - děkuju Rendo, že jste nám našel kupující, která bude byt milovat jako my, že to bylo tak rychle, profesionálně a že jste mě podržel, když mi počas prodeje bylo ouvej, přejeme Vám s manželem jen samé spokojené pohodové klienty a stále takový elán a lásku pro vaši práci. Moc si Vás vážíme a děkujeme Vám.“
Michaela Pavlíček Vedralová
CENOVÁ ANALÝZA
Níže zasílám odkaz na výstup z cenových map, který v prvním kroku identifikuje základní cenové rozmezí.
Z níže uvedeného výstupu vyplývá, že se bude reálná hodnota bytu pohybovat kolem 5.300.000 Kč, což činí necelých 120.000 Kč za metr čtvereční. Tato částka vychází z prodaných družstevních bytů v okolí Moravské ulice.
V případě, že bychom pořádně šlápli do prezentace se domnívám, že by mohla být inzertní cena nastavena na ceně kolem 6.000.000 Kč. Obávám se, že prodej za vyšší cenu bude vzhledem ke stavu bytu a také formě vlastnictví složitý.
Na finální podobě inzertní ceny se s Vámi však rád domluvím a přizpůsobím ji Vašim preferencím.
SHRNUTÍ NAŠICH SLUŽEB
Naše služby zahrnují:
- komplexní cenovou analýzu prodávané nemovitosti
- předprodejní právní analýzu prodávané nemovitosti společně s JUDr. Markem Chadimou, Ph.D.
- vypracování marketingového plánu prodeje nemovitosti
- nafocení nemovitosti profesionálním fotografem Danielem Galbou
- natočení poutavé videoprohlídky, včetně postprodukce videa Antonínem Kloubkem a Danielem Galbou
- virtuální staging za pomoci grafického designera
- vypracování 3D půdorysu
- inzerci na 10 realitních serverech
- zveřejnění inzerce vaší nemovitosti na našich sociálních sítích s dosahem přes 10 000 uživatelů
- placenou reklamu na sociálních sítích (Facebook.com, instagram)
- osobní realizaci prohlídek
- vyjednávání o ceně a podmínek prodeje s kupujícím s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny
- přípravu standardní smluvní dokumentace u JUDr. Marka Chadimy, Ph.D.
- úkony a poplatky spojené s katastrálním úřadem
- odhlášení, nebo přepis médií (elektřina) a převod evidenčního listu na nového vlastníka
- jakoukoliv konzultaci v rámci osobní, e-mailové, nebo telefonické komunikace v průběhu obchodu
V případě realizace prodeje bychom si standardně účtovali odměnu ve výši 3% + DPH z konečné prodejní ceny nemovitosti.